středa 28. ledna 2015

Aphrodite vlasový kondicionér

Zdravím všechny čtenáře,
dnes mám trochu kratší článek, ale myslím, že po těch posledních dvou obsáhlejších se vám to bude hodit.

Jak už jste si mohli všimnout z fotek, mám kudrnaté/vlnité vlasy. Takové vlasy si vyžadují speciální péči...a co pro ně dělám já? Nic moc. Má péče o vlasy kolísá kolem nuly, a proto jsem se rozhodla to trochu napravit. Na začátek tedy přidávám fotku, kde jsem se vám snažila přiblížit, jak moje vlasy vypadají. Prosím nesmějte se těm fotkám, víte jak těžké to je nafotit? haha


Taťka dostal od známého nějakou přírodní kosmetiku přímo z Řecka a já si z toho zabavila kondicionér. V balíčku se nacházel ještě sprchový gel a krém na ruce, ale to jsme přenechala mamce. Jedná se o takové tester balení o objemu 35ml. 

Kondicionér je od značky Aphrodite, která je velmi kvalitní a hlavně také přírodní. Nejsem si jistá, jestli vše od této značky je přírodní, ale většina určitě ano. Nikdy jsem kondicionér nijak zvlášť nepoužívala, a proto jsem se těšila až vyzkouším tenhle.


Jedná se o výrobek z olivového oleje, ale mně osobně voní hodně po kokosu, což moc nechápu, jelikož kokos není ani ve složení. Každopádně voní krásně a má moc dobrou konzistenci. Po nanesení na vlasy se dají lépe rozčesat (kdybych se česala, tak to asi ocením víc) a jsou krásně jemné. Navíc ke všemu mi vlasy po tom kokosu voní, takže fakt jednička. Určitě všem doporučuju tenhle zázrak vyzkoušet.

Plánuju si sehnat ,,plnou verzi" tohoto kondicionéru, ale ta zatím není dostupná. Pokud byste chtěli taky něco vyzkoušet, tak zde. Je to odkaz přímo na stránky pána, který nám tyto věci dodává.

Pokud někdo máte taky kudrnaté vlasy, tak mi určitě napište do komentáře, jak se o ně staráte, budu moc ráda. Tímto se s vámi loučím, ale ještě o mně tento týden uslyšíte!

Laur


7 komentářů:

  1. Já vlasové kondicionery nepoužívám, příjde mi, že mi mastí více vlasy, ale zase se po nich skvěle rozčesávají vlasy.. Ale tenhle vypadá dobře, olivový olej, zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásný vlasy :) Já používám buď masku na vlasy, kondicionér nebo kokosový olej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Kondicioner pouzivam uz po kazdem myti vlasu, muzu si je pak cesat jeste za vlhka a nevytrham si jich polovinu z hlavy :D :) Jinak mas hrozne krasne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musí být ve vlasech velmi příjemný, miluju vůně :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherné vlasy, vždy som chcela mať vlnité vlasy ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné vlasy :) Já si je ráda točím, specjálními natáčkami, ale své rovné vlasy bych za nic nevyměnila :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat