neděle 1. února 2015

New in: leden

Ahojte čtenáři,
tak nám tedy končí týden a zároveň nám skončil i měsíc, a proto jsem se rozhodla trochu shrnout věci  mnou pořízené za uplynulý měsíc leden. 


Jako první tady mám tohle triko, které jsem si sice nadělila na Vánoce, ale musela jsem ho tady prostě zahrnout. Obyčejné tričko jsem koupila v Gateu za 150 korun a potom si ho nechala potisknout u kamarádky za stovku. Celkově mě to vyšlo na úžasných 250 Kč. Kdo z vás zná Hru o trůny, tak určitě nápis na tričku poznal, a kdo ne, tak už ví, že je to z tohohle seriálu. Já GoT naprosto zbožňuju, proto jsem si tohle prostě musela nechat udělat...


Tyhle nádherné plesové šaty jsem si objednala z halens a jsem z nich naprosto nadšená! Byly v akci a stály jenom 425 korun, což je podle mě za takové šaty super cena. Hned včera jsem měla možnost je vyzkoušet, jelikož jsem byla na Studentském plese a můžu říct, že mi je spousta lidí chválila. Jsem s nimi naprosto spokojená, ale co bych trochu vytkla je to, že ten vrch jemně škrábe u krku.


Tohle naprosto úžasné triko jsem koupila v Lindexu za stovku. Minulý týden jsem tam totiž narazila na úplný výprodej, a když jsem viděla, že tahle halenka je z 600 zlevněná na 100, tak jsem ji musela mít. Je z velmi příjemného materiálu a zamilovala jsem se do toho detailu na zádech. Jediné, co bych vytkla je, že je celkem dost průsvitná, ale to zrovna mně moc nevadí.


Bunda je opět z halens a koupila si ji původně mamka, ale jelikož jí byla malá a neseděla jí, tak jsem si ji vzala já. Je to úplně obyčejná černá zimní bunda. Je velmi příjemná na nošení a rozhodně v ní není zima. Prakticky tady nemám vůbec žádné výhrady. Stála okolo 400, ale přesnou cenou si nejsem jistá.


Poslední pložkou v seznamu jsou náušnice z Tally Weijl. Měla jsem je vyhlídnuté už delší dobu, a když jsem tam přišla a viděla je za padesát korun, tak jsem si je prostě musela vzít. Z obrázku to nejde poznat, ale jedná se o takové ty velké kruhy, které jsou mým charakteristickým znamením. Většina lidí takové náušnice nemůže nosit, ale já jakobych se s nimi narodila haha.

Tak vám tedy na závěr přeju skvělý nový měsíc a hlavně druhé pololetí. 

Laur



5 komentářů:

  1. Super novinky :-) Ty saty jsou krasne a tricko super, GoT taky uplne miluju, ted chci docist knizky a potom se kouknout od zacatku na serial :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď rozečtenou první knížku, ale plánuji i ostatní...jinak se taky chystám zkouknout seriál od začátku, abych se měla na co těšit v nové sérii :D

      Vymazat
  2. Šaty jsou překrásné! :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty a bílé tričko se mi hodně líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty šaty by se mi taky moc líbily :) Jsou takové neobvyklé, opravdu pěkné!

    OdpovědětVymazat