středa 11. března 2015

Avon SuperShock řasenka

Zdravím dámy,
dovolte mi vám představit jednu z řasenek, které vlastním a to od Avonu superSHOCK. Celkově avonovou kosmetiku moc nemusím, ale moje babička dělá AvonLady, takže mi sem tam něco uloví. Konkrétně tuhle řasenku dostala jako dárek zdarma, tak jsem si ji vzala hah.


Co se týče obalu, tak je úplně klasicky plastový, z části matný a z části lesklý. Na krásné obaly si moc nepotrpím, takže v tomhle mi řasenka naprosto vyhovuje. Při prvním prozkoumávání mi řasenka celkem smrděla, ale po nějaké době jsem si na tuto ,,vůni" zvykla a už mi vůbec nevadí. Kartáček je úplně rovný a mně osobně tento tvar vyhovuje asi nejvíc ze všech. Měla jsem už zahnuté nebo různě tvarované, ale úplně rovný kartáček mi přijde prostě nejlepší.

Aplikace je velmi snadná, není tady nic zvláštního. Při vytahování z obalu jsou někdy na špičce cucky, ale ty ničemu nevadí, protože tu část kartáčku stejně nikdo nepoužívá (aspoň myslím). Řasy krásně oddělí, to se musí nechat. Přidává celkem dost na hustotě, ale s tou délkou to není nic slavného. Neříkám, že neprodlouží, ale neprodlouží moc viditelně. Co se sytosti černé barvy týče, tak ta je myslím si v pořádku, vydrží celý den. Řasy neslepuje opravdu nikdy, takže tady vidím jedině plus. Celkově bych vám řasenku doporučila, najdete ji na eshopu za cca stovku, což je sakra dobrá cena.

První fotka je před, druhá po použití řasenky.

Naštěstí mám od přírody tmavé řasy, takže řasenku používám jenom pro přidání nějakého trochu natural vzhledu. Jakou řasenku máte nejraději vy?

Už mi zbývá víc než týden, a pak si pojedu užívat do Španělska, takže vám tady průběžně přednastavuju články a už t eď můžu prozradit, že se máte na co těšit! Ještě bych chtěla zmínit, že blog přesáhl 1500 views, za což jsme hrozně rády, takže děkujeme a doufáme, že si naše články užíváte :).

Laur


9 komentářů:

  1. Řasenky z Avonu mi vůbec nesedí, většinou jsem byla zklamaná.. :) ale na tobě vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla tuhle řasenku, ale už třeba tak před 2-3 rokama a pamatuju si, že mi dělala krásné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velké kartáčky u řasenek jsou perfektní, pro mě - čím větší, tím lepší. Od Avonu sice kosmetiku spíš nenakupuju, ale tahle řasenka vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja nezvyknem kupovať moc riasenky bez toho aby som ich videla nazivo ale minule som kúpila z Avonu tú Luxe a celkom sa mi pozdáva :P

    OdpovědětVymazat
  5. Ja príliš riasenky od Avonu nemusím, no táto vyzerá celkom fajn. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tuhle jsem dostala loni k narozeninám a ten kartáček je k nezaplacení! Dělá mi krásně husté a dlouhé řasy a hlavně přirozené:)
    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  7. Musím se přiznat, že řasenku nepoužívám... přijde mi, že mi pak více vypadávají řasy :(

    LOVIES 47

    OdpovědětVymazat
  8. Z avonu řasenky mi moc nevyhovují ale zas nevyzkoušela jsem všechny takže třeba tahle nemusí být špatná. S řasenkami celkově nemám problém ale jrdnu z mých nejoblíbenějších je Rimmel Scandaleyes lycra ( zelený obal ) bývá´i často v akci za málo peněz a je fakt dobrá.

    OdpovědětVymazat