pondělí 30. března 2015

Španělsko a první soutěž

Ahojte!
Tak jsem po týdnu zpátky a přináším vám takovou menší rekapitulaci. Z mých článků jste mohli vyčíst, že jsem byla týden ve Španělsku a můžu říct, že to bylo fakt úžasné! Byli jsme ubytovaní hned u pláže v hotelu, výlety byly super, jídlo bylo super a všechno bylo super. Počasí se teda moc nevydařilo i přes to, že dva dny bylo fakt nádherně, ale po zbytek zájezdu bylo zataženo a dokonce i pršelo. Mám nehorázné štěstí, že jsme se tam sešli tak skvělá parta. Kdo by to byl řekl, že se budu nejvíce bavit s o dva roky mladšími pacholky hah. Vytvořila jsem si tam parádní vztahy a budu navždy vzpomínat! 

No a včera se konala naše první letošní taneční soutěž. Konkrétně to bylo regionální kolo CDO v Opavě. V naší kategorii (streed dance 2.liga) nás bylo 6 a upřímně jsem to neviděla moc nadějně. Celou formaci jsem úplně pokazila a měla z toho fakt špatný pocit, protože to bylo poprvé, co se mi něco takového stalo. Každopádně jsme se při vyhlašování všichni drželi a při každém vyřčeném čísle jsme čekali sebe. Nakonec to však dopadlo tak, že jsme skončili třetí, což mě doslova dostalo do slz. Pokud jsme s tolika chybami dokázali být třetí, tak nevím jak dopadnem, pokud to bude perfektní!

Teď už vám sem ale hodím fotky ze Spainu, tak snad si užijete ten krásný pohled na moře a památky. No a vlastně i na naše ksichty, protože o naše selfíčka prostě nemůžete přijít :D

 Tak u téhle nádherné plážičky jsme byli ubytovaní.
 Park Guell
 Sagrada Familia-asi moje nejoblíbenější místo
 Montjuic
Cadáques&Figueres
 Montserrat
random fotečka, která se mi líbí hh
po včerejším umístění

Laur







7 komentářů:

  1. Ve Spanelsku to muselo byt opravdu super a moc gratuluji k umisteni se v soutezi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásný a gratuluju k tak skvělýmu úspěchu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo... fotky ze španělska se hodně povedly. V Barceloně jsem teda nikdy nebyla ale věřím že to tam muselo být super..

    OdpovědětVymazat
  4. úplena nádherné fotky :3 ... gratulujem k umiestneniu :))

    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky z pláže jsou tak nádherné!! :) A moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, Španělsko musí být úchvatný :). Gratuluju k třetímu místu a přeju ať se ještě zlepšíte a dotáhnete to na první :)).
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, skvělý fotky! <3 Španělsko vypadá nádherně :) http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat