úterý 21. dubna 2015

Aphrodite-pleťový peeling

Krásné úterý,
dnes vám přináším článek s recenzí peelingu na pleť od Aphrodite, na který jsem se chystala už hodně dlouho a až teď na něj prostě nastal čas. Doufám, že se vám článek bude líbit.


Produkt je dovezen z Řecka a jedná se o přírodní kosmetiku. Co se balení týče, tak je to klasická tuba, která mi pro peeling naprosto vyhovuje. Co mi však vadí je to, že se jedná o opravdu malou lahvičku s objemem pouze 15ml, což je fakt málo. Cenu bohužel neznám, jelikož to není zakoupeno, ale obdrženo darem.

Na samotném peelingu mi vyhovuje hlavně to, že obsahuje velké (nebo prostě větší) částečky. Voní krásně po heřmánku a pleť nijak nedráždí. Nepoužívám ho každý den, ale spíše dvakrát do týdne, protože se s ním opravdu snažím šetřit. Každopádně ihned po použití můžu cítit, jak je moje pleť hebká a taková...živější. Nemůžu říct, že by produkt nějak dlouhodobě pleť zlepšoval, ale na druhou stranu-nečekala jsem žádné zázraky. Určitě peeling ale doporučuju!

Snaha zachytit velké částečky...moc to nevyšlo.

Přijde mi to teď ve škole nějaké klidné. Za chvíli začínaj maturity a s tím i zkrácené vyučování, na což se rozhodně těším. Jak jste na tom se školou teď vy? Taky se už nemůžu dočkat posledního zvonění, protože to naprosto zbožňuju! Teď už se ale loučím,

Laur


1 komentář:

  1. Vypada pekne a se znackou nemam zkuseNosti. Ja ve skole dohanim posledni zkouseni a znamky a ucim se na zkousky.

    OdpovědětVymazat