neděle 27. září 2015

Karambola z Malajsie

Krásnou neděli,
sprcháče Jardins du Monde z YR vám určitě představovat nemusím, protože věřím, že je všechny máte v lásce stejně tak jako já. Vždycky jsem si kupovala spíš takové jemné vůně (levandule, káva atd.) a tentokrát jsem se rozhodla pro velkou změnu a sáhla jsem po ovocné a to konkrétně po karambole.


Karambolu jakožto ovoce naprosto zbožňuju, a tak jsem byla ráda, že ji můžu vyzkoušet i v téhle podobě. Nevoní vůbec nijak vtíravě nebo uměle. Právě naopak velmi přirozeně a hlavně svěže! Jestliže někdo preferujete ranní sprchy, tak vás tento gel zaručeně probudí. Nemůžu říct, že by voněl přímo po karambole, spíše taková citrusová vůně.


Pokud jste tuto variantu ještě nevyzkoušely, tak do ní určitě jdete. No a pokud jste nedejbože ještě vůbec nevyzkoušely tyhle sprcháče, tak byste to měly rychle napravit, protože jsou opravdu úžasné!

Laur


7 komentářů:

  1. Tak to budu asi muset napravit a až spotřebuju zásobu sprcháčů, co mám doma, zkusit i tento, akorát spíše v nějaké květinové vůni :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. musím se stydět, ale žádný z těchto sprcháčů jsem ještě nezkoušela :( :D
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto sprcháče mám ráda,poprvé jsem ho dostala od kamarádky a pak sadu 3 v krásné vánoční krabičce i s houbou na Vánoce :). Teďka používám malinový, toho je 400 ml a pak krásně voním po malinách :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já je třeba vůbec neznám :D zůstavám u sprchových gelů Balea, Nivea nebo Palmolive :D
    www.getmovincz.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Už som ich mala viac a musím povedať, že som si ich veľmi obľúbila. Karambolu som ešte v žiadnom obchode nevidela, no rada by som ju vyskúšala. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat